Dagens garv

I går sa du att jag var den kvinna som du har väntat på i femton år... och i dag gnäller du för att jag kommer en kvart försent....
Björn O. Wallin

*plats för skratt*

- Är det kompanichefen? Jag har en sonson som tjänstgör vid er enhet.
- Ja, det stämmer. Han har permission nu för att närvara vid er begravning.
N. Runesson

*plats för skratt*

Den ny utexaminerade advokaten hade inrett sitt kontor mycket elegant, och bland det flottaste var guldtelefonen. Den första besökaren anmälde sig och för att imponera lät advokaten honom vänta en kvart.
Just när mannen steg in genom dörren avslutade advokaten ett telefonsamtal:
- Okay, då är överenskommelsen klar och mitt arvode blir 10.000 kronor!
Advokaten lade på luren, vände sig till besökaren och sade överlägset:
- Jaha, och vad vill ni, då?
- Jag är från Televerket och skall koppla in telefonen...
Fon Jorsling

*plats för skratt*


Kommentarer
Ullis

Vilken rolig kategori :P

2007-08-15 @ 16:12:37
URL: http://ullis.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0