Dimmorna lättar

Jag förstår att många har ställt sig frågorna 1: varför har hon en groda på huvudet? och 2: varför har hon bytt kläder?
Let me bring some light into this.

Fråga 1: jag har ingen som helst aning.
Fråga 2: Efter att jag fick hela min rosa fina ballerinabarbieklänning full med rödvin tyckte jag att det var läget att svida om.
Det blev en blågrå sak från Urban Outfitters.

Även original-ryamattan från 70-talet fick sig en dusch (eller kanske snarare bad) av rödvin.
Men det är nog inget som inte Georges kemtvätt på andra sidan gatan kan lösa.

Måndag morgon förresten, och jag jobbar dag för första gången på mycket länge.
Känns lite skumt, speciellt som jag inte har kunnat sova på hela natten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0