Eftermiddagsbio

Tillbringade några eftermiddagstimmar i biomörkret.
"Underbar och älskad av alla".
Inte den bästa filmen jag har sett, men den tog sig på slutet.

Träffade i allafall på söta och trevliga Karro Fjällborg där. Alltid roligt med lite sällskap och kul att se henne igen.
Vi har inte setts sedan avskedsfesten på Aftonbladet och då var vi båda askalas tack vare Fon Jorslings grappainköp.

Innan bion åt jag sushilunch med Ullis. Jag tror att det var femte gången Ullis åt sushi sen hon kom i fredags.
Hon är helt otrolig på sushi och innehar ett sushirekord utan dess like.
Det ska jag berätta om sen. Först ska jag jobba lite.

Men jag kan ju lämna er med en liten teaser.
I fredags åt hon 22 bitar sushi. Inom fyra timmar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0