En sista klagosång

Jessica på fredag klagar i sin blogg på att hon aldrig får någon post.
Men så skriver hon att hon har fått inte mindre än 2 festinbjudningar och 1 vip-biljett till Guldknappen.
Det är post enligt mig.

Jag å andra sidan, har inte ens ett postfack.
I dag hade dock en inbjudan till TV4:s screening och ett presspaket om serien Heroes, också från fyran, hittat hit. I mitt namn.
Men det låg så klart inte i mitt postfack, för jag har ju inget.
Inte konstigt att jag inte får några inbjudningar. De hinner hitta till andra ägare innan jag får dem, eftersom de inte vet var de ska ta vägen, postfackslös som jag är.
Det är sorgligt. Väldigt sorgligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0