Fon Jorsling

Det här är Fon Jorsling.

image13
(Fotot är lånat från Dagens Media).

I Wikipedia står det så här om honom:

"Fon Jorsling, född 1974, är en svensk journalist som jobbar på Aftonbladet sedan 2004. Han har även jobbat på Expressen, Upsala Nya Tidning, Vestmanlands Läns Tidning samt Augusta Chronicle i Georgia, USA.

Under 1990-talets mitt framstående gitarrist i det legandariska Uppsala-bandet L.A.F (Love attack in freedom), med medlemmar från bla Moder Jords Massiva, Beatprophets, KONSUM, CRÄCASS mm."


Han är även en kär vän till mig.
Men som synes har han en förkärlek till hippielivet (jag menar "Love attack in freedom") och knark (cräcass). Det senare är något som jag starkt vänder mig mot. Det ska ni veta. Knark är bajs.

Fon använder ofta uttrycket pissa på, antingen i tal eller sms-skrift. Han har inte helt sällan en och en annan av honom kallad "beef" med folk.
(Personligen tycker jag att det låter ganska äckligt. Vadå, delar på en biff eller? Biff bearnaise? Skäggbiff? Ja jag vet då inte och vill inte heller veta).

En annan ful ovana han har är att han ljuger och påför andra sådant som själv drabbar honom.
Säg att han för dagen lider av svår diarré. Ja då kan han helt sonika ropa så att andra hör: "Hur är det med diarrén? Känns det något bättre?"

Därför, var på er vakt kära bloggläsare, när ni ser kommentarer och dylikt från denna man.
Jag vaknade upp till en kommentar om hemmorojder.
Självklart förstår den uppmärksamme läsaren nu att det egentligen är Fons sådana som menas i kommentarsinlägget.

Snart ska jag berätta varför jag har varit borta från bloggen i två dagar. I ord OCh bilder.

Men först - frukost!


Kommentarer
Fon Jorsling

Fan vad du pissar på mig! Är det på grund av diarrén, eller?

2007-08-09 @ 14:08:50
Fröken T

Hahaha! Det är för att jag vet att du älskar det din sjuka lilla jävel. Tycker om att bli förnedrad offentligt.

2007-08-09 @ 14:12:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0