Hemgång är lika med hemgång

Nu har jag fikat lite med min kollega Nathalie, och kan därmed konstatera att den här arbetsdagen är slut.
Nu ska jag ta en rask och hurtig promenad till Fridhemsplan för att reducera min begynnande fetma och mina celluliter.
Sedan ska jag ta tunnelbanan hem och laga en fettsnål men näringsrik middag till hjärtat när han kommer från jobbet eftersom jag är en sådan fantastisk flickvän som ser till att ha maten på bordet när han kommer hem efter en lång och slitsam arbetsdag.
När vi har ätit och dukat av bordet och sopat bort alla smulor ska vi åka i väg och spela badminton tillsammans eftersom vi är ett par som värdesätter fysiska aktiviteter såsom racketsporter och promenader, då det ger oss både kvalitetstid med varandra och frisksport kombinerat.

Fy fan, jag är så präktig att jag spyr på mig sjäv.
Som motvikt ska jag supa ner mig rejält i helgen, mark my word.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0