Hoppla hoppla...

Hur kunde klockan bli tre?!? Och jag är fortfarande kvar på jobbet.

Hmm, notiser som skulle letas upp och skrivas, utläggsredovisningar som skulle fixas etc etc.
Och så skulle jag maila min kollega Sofia som ska rycka in och jobba kväll i veckan, ett litet tänk-på-det-här-mail.

Nu ska jag i alla fall hoppa in i en taxi och åka hem och sova.
I morgon ska jag äta lunch med min vän Fon Jorsling. Det blir mycket trevligt.

Jag hade tänkt träna innan vår lunch, men med tanke på vad klockan är nu får det nog bli kvällsträning i stället.
Efter lunchen ska jag jäsa i solen, hade jag tänkt. I morgon kväll ska vi grilla. Nice!

På tisdag ska jag nog ta en sväng ner till mina föräldrar i Oxelösund, och åka ut med dem i vår båt. Det blir härligt!
Jag har ännu inte varit ute med den nya båten, trots att den införskaffades förra året. I slutet av sommaren, till mitt försvar. De vet inte om mina planer dock, måste nog delge dem i morgon.

På kvällen ska jag, om jag överlever båtturen och inte minst bilfärden hem, spela badminton med hjärtat. Då ska vi se om de gamla takterna sitter i.
Jag blir grymt besviken om han vinner. Det kan nog komma att förstöra min kväll.

På onsdag ska jag och Amina sola i Fredhäll hade vi tänkt, och gå ut på kvällen. Men nu har jag sett på vädret att det kanske blir lite åska då. Jag har i och för sig inte sett något tv-rapport, ska sägas. Innan jag har gjort det kan jag inte uttala mig.

Ja just det, sa jag att jag ska vara ledig till och med torsdag.... Skönt nu när det äntligen är fint väder.
Hörde jag jobbångest - någon?

Puss och go'natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0