Jag väger upp

Teriyakiwok med överkokta nudlar, obefintliga bitar av kyckling och fläskkött. Mumma!
Mer spännande middag får man leta efter.

Eftersom jag åt på en kvart var jag tvungen att fylla min rast med något annat. Tog en promenad till Vi-butiken.
Och eftersom vi bara handlade nyttiga grejer i dag var jag tvungen att väga upp det med lite onyttigt.
Jag handlade därför en megapåse smågodis och en halvliter cola zero.
Jag måste ju passa på, eftersom jag börjar min detox i nästa vecka.

Tyvärr timade jag in min middag samtidigt som sporten, vilket betyder att jag inte fick njuta av tystnaden det innebär när de är nere i restaurangen.
Nu får jag stå ut med deras jävla oväsen hela kvällen. Strålande.


Kommentarer
Fred

Sitter sporten och väsnas i matsalen hela kvällen? Låter jobbigt. Hoppas megapåsen med godis smakar bra. Ses om några timmar.

2007-08-24 @ 19:57:27
Fröken T

Nej, de väsnas vid sina platser, på sin redaktion, som är granne med nöjesredaktionen. De för ett jävla liv. Därför är det skönt den stunden de är nere och äter för då är det tyst. Nu tog vi vår matpaus samtidigt, så jag fick inte den där stunden av tystnad.
Mår redan illa av godiset... Ses snart. Ska vi mysa då?

2007-08-24 @ 20:03:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0