Klänning to die for

I lördags innan jobbet slank jag in på stan en sväng.
Mission, att hitta en klänning att ha på mig på fyrans fest nästa vecka.

Hade sett en fin liten sak på Topshop som jag skulle försöka lägga vantarna på.
Jag hade tur och det fanns två ex kvar, båda mina storlekar.
Jag tvekade ett tag innan jag valde storlek, men gick sen på den större. Det skilde inte så mycket mellan dem, men den större hade mer stenar kvar.

Det är nämligen stenar på livet.
Jag har försökt att hitta en bild på den men det finns ingen på topshops sida.
Den är i alla fall svart, med v-ringning i både rygg och framtill. Ganska kort, och sen är det ett band med svarta stenar under bysten. En perfekt "liten svart".
Den tänkte jag matcha med klackar i färg och en snygg väska.
Kommer att bli grymt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0