Lunch med Fon

I morgon skulle jag egentligen ätit lunch med min goda vän, skjutjärnsreportern Fon Jorsling.
Men, för andra gången på kort tid har denna lunch fått ställas in! Skjutas på obestämd framtid. För Fon har fått någon slags öroninfektion. Som en liten bäbis eller något.
Jag hade verkligen sett fram mot den här lunchen. Funderat ut vad jag skulle äta. Vad vi skulle prata om.
Jag hade höga förväntningar, inser du det Fon? Förstår du hur det här känns nu?
Vi får bara hoppas och be för att vi kan hitta ett nytt datum inom en snar framtid.
Vad sägs om måndag, tror du att du är frisk då?

(Egentligen var det tur att Fon ställde in lunchen. Jag ska nämligen på jobbresa tidigt i morgon och kommer åter på fredag. Så jag hade varit tvungen att ställa in, en andra gång, annars. Men säg inget till Fon.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0