Min tunna karaktär

Fy fan, jag har så jävla dålig karaktär.
I morgon ska jag ju börja detoxa.
Då får jag inte äta eller dricka något annat än det jag beskrev i går.

Men så dyker det upp saker, hela tiden.
På lördag ska jag och hjärtat äta en romaaaaantic dinner på Grill.
Och nu fick jag en festinbjudan till på fredag.

Hmm, vad ska man göra då. Det är trixigt det där.
Jag får köra på ändå, och så ta de avbrotten som avbrott och veta med mig att de kommer att ha inverkan på effekten. Så får det nog bli.
För om jag börjar skjuta på det så kan jag skjuta på det i all evighet. Det är lika bra att ta tag i det nu.
Men åh, jag är så svag.
Jag skulle börjat i helgen som det var planerat, när jag ändå jobbade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0