Ok, so it's settled

Jag trodde aldrig att jag skulle skriva det här.
Men ok, det är avgjort.
Jag skaffar facebook.

På onsdag kommer jag att sälla mig till alla andra i behov av att nätverka på jobbet och haka på denna fluga.
För att inte orsaka kaos kanske alla som vill bli mina vänner kanske kan dela upp sig under dagen.
Jag orkar inte göra något schema, men ni kan väl komma överens sinsemellan. Det där löser ni nog på ett smidigt sätt.
Stand in line ya'all.

Det känns lite jobbigt, nu när jag har bestämt mig. Men ändå ganska skönt på något vis, att jag faktiskt är så pass stark att jag kan ändra mig. Och nu slipper jag ju vela, nu när det är bestämt.



Kommentarer
åsa

Moget beslut... känn dig "addad"!
kjamis.

2007-08-26 @ 20:49:02
URL: http://pumpkine.blogg.se
Fröken T

Åh bästa Åsa! Roligt att du är inne och kikar.
Förlåt att jag inte har hört av mig. Jag är en dålig människa.
Jag saknar dig massor. Vi måste ses snart!!!!
Hur går det på jobbet?
Jag måste ringa dig en dag så får vi babbla lite. KRAAAM

2007-08-26 @ 21:47:21
åsa

Men du, jag är ju precis likadan - lika dålig på att höra av mig! Men allt är bra! Bara bra =)

2007-08-27 @ 09:08:06
Mini

Äntligen! Då är det bara Lena och Stina kvar, sen kan vi skaffa en bokklubbsgrupp så slipper vi mejla fram och tillbaka när vi ska ses.

2007-08-27 @ 09:35:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0