Rätt svar....

...UMEÅ!

Eftersom ingen annan vågade tävla i den förhållandevis lätta tävlingen fick Ullis gissa.
Hon gissade rätt. Jag befann mig alltså i Umeå.
Resultatet av mitt ärende i björkarnas stad kan du läsa om i gårdagens och dagens Expressen.

Grattis Ullis!
Du vinner en helg i Stockholm, om två veckor.
Alla kostnader betalas av vinnaren. =)

Som en liten bonus slänger jag in en bild från min tid i Ume, för tre-fyra år sedan.

image9

Kerstin och Ullis

image10

Emma, Fröken T och Åsa


Kommentarer
Ullis

tack! vilket fantastiskt pris.... Haha, likblek och för mkt rouge. Mkt tjusigt :)

2007-08-06 @ 00:08:55
URL: http://ullis.bloggagratis.se
Åsa

Åh, jag missade tävlingen, annars hade jag kanske klurat ut det? Men pizzerian kände jag inte igen? Härliga bilder förresten, gamla goda tider! Ha en härlig ledighet!

2007-08-06 @ 13:18:52
URL: http://pumpkine.blogg,se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0