SMS

Två veckor i mitt sms-liv (utdrag)

Skickade sms alltså, de mottagna håller jag för mig själv.

Onsdag

Älskling:
Din fuling! Åt du upp chokladen i går?

Torsdag

Älskling:
Hade tänkt äta strogge men visst kan vi luncha. Var? Jag orkar inte piffa till mig dock. Puss.

Älskling: Oh du försöker locka m indiskt. Visst det blir bra. Ses vi där vid halv tolv då eller vill du komma hem och ta en snabbis först? ; )

Frida nickes: Hej där. Vi blir typ 20 pers på lördag så alla stolar du kan uppbringa mottages tacksamt! Kolla gärna om du hittar fler på jobbet. =) Tänkte, ni har inget partytält eller så på jobbet som skulle passa vår terass? Kram.

Lördag

Frida nickes:
Vilken beach förresten? Jag håller på och städar här, sen tänkte jag att jag åker och hämtar stolarna och kan passa på att ta ett dopp.

Söndag

Kristin:
Hej, tack själv! Och jodå, jag såg den just under gardinen i vardagsrummet. =)

Amina: Hej där! Tack själv. Fosterställning låter inte som någon höjdare. Själv har jag just gått upp. Kram.

Frida nickes: Aha, jag fattade aldrig att det var därför ni drog. Klänningen är ren och mattan lämnar vi in på kem så det är lungan. Kram kram.

Måndag

Älskling: Ska vi grilla något eller vad vill du äta? Pasta?

Tisdag

Dryffe:
Fast jag bor ju i Solna. Och nej det finns inga bra ställen i alvik. Så fridhemsplan blir bra.

Fredag

Ullis:
Sorry jag som är snurrig. Han vet att du landar på bromma.

Älskling: Skrev jag arlanda? Jag menar bromma. Där landar hon 11. Puss.

Älskling: Förlåt älskling. Om du har tid får du gärna plocka ut medicinen, men om du inte hinner löser vi det. Ses sen bästa älsklingen. Puss.

Ullis: Om du vill får du väldigt gärna göra det. Sorry om jag är kort i tonen men jag är så sjukt stressad. Jag vill ha en räk och laxsushi. Puss.

Ullis: Nej men för min. Har inte sminkat mig i dag eller så. Var skulle du möta Fredrik?

Emma: Du kan ta grön till odenplan och sen buss 515 därifrån. Eller nej, ta grön till fridhemsplan och så byter vi båda till blå där. Det blir bra!

Älskling: Wohoo! Jag är inne. Funderar på om jag ska gömma mig på toa så länge. =)

Söndag

Jocke:
Hej där! Vi kommer gärna på er fest! Vi skippar dock sovsäck och tar in på hotell i stället. Kram lillasyster!

Mia: Hej, och tack för senast. Glömde ni kvar Josefins filt? Vi kommer gärna på dopet! Vi stannar dock inte på kvällen för då ska vi på fest i Gävle. Kram från oss!

Linda R: Tack själv. Och jag är bara glad om jag kan peppa, det är ju det man har vänner till. Stor kram!


Kommentarer
Fon Jorsling

Glömmer du inte ett mess nu? I söndas skickade du ju följande till mig:
"Fon, du är helt underbar. En fantastisk reporter, en grym människa, en trofast vän. Hela mitt liv ska jag försöka efterlikna dig. Min Gud. Mitt allt! /T"

2007-08-24 @ 10:29:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0