TÄVLING

Okej, eftersom kommentarsfunktionen verkar ha somnat in helt utlyser vi en liten tävling!

Gissa var jag befinner mig! (Ullis får inte svara, för hon vet redan var jag är).

Ledtrådar:
Man kan åka flyg och buss hit, men inte tåg.
Många, men förvånansvärt få ändå, går omkring med Foppa-tofflor.
Här säger de vi ses ett tag, inte om.
Det finns en stadsdel som heter Grubbe.
Det finns en pizzeria som heter Tre Kronor.

Se så, sätt i gång och gissa!
Den som först lämnar in rätt svar vinner ett hemligt pris.


Kommentarer
ullis

Vad fan, jag älskar ju tävlingar (om jag vinner då). Fusk.

2007-08-03 @ 15:07:16
URL: http://ullis.bloggagratis.se
Ullis

jag fikar förresten ;) äpplekaka

2007-08-03 @ 15:07:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0