Tess the digger

I dag spelade Fredrik upp en rolig liten föreställning för mig, i hallen.
Det var jag, när jag var i hetluften på jobbet, med något stort på spåren. Jag ska försöka att återge den.

Fredrik säger: Tess the digger, smyger i buskarna. (detta gestaltas med att han, ståendes på två ben men med böjd rygg, försöker efterlikna vad jag uppfattar som en hund, och sniffar ljudligt).
Fredrik igen: Sniff, sniff, sniff - det luktar löp....

Denna föreställning var mycket roande. Jag skrattade gott.
Och, jag kunde faktiskt se vissa likheter där...

Han kanske blev inspirerad av mitt nummer tidigare på dagen.
Jag spelade luftgittar samtidigt som jag funkade loss med hela kroppen och vickade på huvudet, typ "A Night at the Roxbury" light.
Detta gjorde jag när han pratade i telefon med sin mormor, med det enda syftet att frammana en fnissattack.
Han ignorerade mig dock....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0