Aliens är heta

För några veckor sedan skulle jag hem till Amina en helt vanlig torsdag kväll.
Hon skulle laga middag och jag tog med vin. En hemmamiddag med vin i all sin enkelhet. Det var ju ändå torsdag och vi skulle båda jobba dagen efter, även om inte jag började förrän klockan tre på eftermiddan.

Hur som helst. Den medhavda flaskan vin tog slut. En flaska vitt som Amina hade i kylen tog slut. Och vi lyckades även få i oss en varsin rom och cola. En drink som jag hatar! Verkligen hatar. Men den slank ner.

Dagen efter är jag så klart inte allt för pigg. I mobilen hittar jag konstiga bilder och ett väldigt konstigt utkast i min meddelandekorg, som en minnesanteckning över kvällen.
Det löd: Jag tycker att aliens är heta. Vi satt med huvudena tätt ihop och lyssnade på Lisa Loeb, jewel och john maxes.

Hmm, jag fick gnugga mina geniknölar ett tag innan jag kom på vad som låg bakom. Jag är fortfarande inte helt säker på det där med aliens, förutom att det var något som Amina kläckte ur sig. Hon tycker alltså att aliens är heta. Eller tyckte det just då, i det berusade tillfället. Fråga inte varför.
John Maxes ska vara John Mayer. Och ja vi satt där och lyssnade på hederlig gammal 90-talsmusik.

En underbar kväll.

Här är några av de konstiga bilderna

image141

image142

image143

image144


Kommentarer
Mini

Aliens är heta refererar till Pharell Williams. Vi lyssnade på "Beautiful" med Snoop Dogg och Pharell. Då sa jag att Pharell är snygg, men att han ser ut som en alien. Alltså, aliens är heta!

2007-12-10 @ 08:49:31
Fröken T

Ah, it´s all coming back to me now.... =)

2007-12-10 @ 12:22:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0