If you´re going to San Fransisco

Jag kollar på reprisen av "På spåret" (ja, jag är ledig). Resmålet just nu är San Fransisco.
Det får mig att tänka på min egen resa till den fabulösa staden.
Jag var bara där i två dygn, men hann med att göra allt sådant man ska göra och se alla sevärdheter. Sen att jag var där ensam och hela tiden i en jetlagbubbla gör att hela vistelsen så här i efterhand känns lite märklig,

Men det var en fab stad! Fullkomligt fab!

På spåret förresten. Caroline af Ugglas bidrar inte med mycket. Hade jag haft henne i mitt lag hade jag försökt hitta en avbytare illa kvickt. Men det får man nog inte i det här programmet. Tur att jag inte är med där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0