Illa, jag mår illa.

Det skulle vara just my luck. Att bli sjuk på nyårsafton.

Två i vårt sällskap har redan lämnat återbud eftersom de ligger med feber.
Och jag mår så sjukt illa.
Jag mådde bra när jag vaknade och gick upp och åt frukost och fixade med efterrätten till i kväll.
Men efter frukost så kom det, illamåendet.
Nu väntar jag bara på kaskadspyorna.

Fy fan, tänk om det är vinterkräkan, i år igen. Jag hade den förra året, så jag vet ju hur det är att ha den, om vi säger så.
Förhoppningsvis är det inte det. Förhoppningsvis är det bara det stora intaget av ägg (går på GI-diet, har ätit någonting med ägg typ varje dag) som kroppen reagerar på. Jag håller  tummarna och väntar ut det.
Det lär ju märkas förr eller senare.

För den delen. Om jag nu ska bli sjuk är jag hellre det nu, än om en vecka. Då är jag ju på semester.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0