Nej, det är verkligen inte jag

Jag fattar verkligen ingenting av vad som har hänt.
Det är som om en alien, en brainschlug har tagit över min hjärna.
Alla helgens dagar har jag tränat - och jag har tränat hårt. Jag har tränat spinning, som jag egentligen inte tycker är kul, och jag har tränat bodypump som jag får sjuk träningsvärk av.

I fredags kväll var jag på ett jättetuftt spinning och corepass. Jag kom hem bubblande av energi och helt glad för att träningen varit så kul. (!)
Lördag morgon, klockan 10. Bodypump. Klockan 10! En lördag!
Söndag kväll, efter massa visningar - spinning en timme.
I dag 11:30 - spinning.

Jag fattar inte vad som har hänt, helt ärligt.

Samtal med Linda i fredags kväll, före träningen.
(Linda, som för övrigt kallar sig själv slavdrivare och av sin chef kallas tyrann)
Jag: Fatta att jag ska träna en fredagkväll.
Linda: Wow, men det är ju jättebra.
Jag: Jo jag vet, men ändå, träna en fredagkväll - jag. Jag fattar inte vad det är som har hänt.
Linda: *skratt*
Jag: Jag vet inte vad det är som för mina fötter till träningen. Inte är det jag i alla fall. *tystnad* Det är som om en alien har tagit över mitt huvud.
Linda: Förmodligen jag.

Ja, så måste det vara. Det är tyrannen Linda som har tagit över mitt huvud och tvingar mig att träna.
Jag hoppas att det för med sig något gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0