TV-debut

Den 25 december, när vi sitter där och är proppmätta på julgodis och gröt, då gör jag min tv-debut. (Jag räknar nämligen inte med den gången jag blev intervjuad av TV4 inför New Kids on the blocks konsert i Globen 1991. Det är preskriberat).
Jag är nämligen med i SVT:s program om Allsång på Skansen. Inte bara så att jag flirmrar förbi, utan jag är verkligen med mycket. Jag blir intervjuad och har mitt namn i bild och är en av huvudpersonerna i programmet. Det ni.

I går var jag på SVT och drack glögg och åt pepparkakor med ädelostmjukost och tittade på programmet.
Man vill ju ändå kolla om det är läge att säga upp sig såhär innan jul, eller om man kan vara kvar med hedern i behåll.
Det var lugnt. Jag behöver inte skämmas. Jag gjorde en bra insats.

Så nu är det bara att sätta videon på inspelning och bänka sig i soffan 20:30 på juldagen. Och njuta av min tv-debut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0