Redovisning

Det här har jag gjort sen senaste inlägget
* Tagit bilen hem från jobbet.
* Borstat tänderna.
* Sovit ca 1,5 timme.
* Gått upp klockan 06:15 trött som fan.
* Borstat tänderna.
* Kört till Danderyd och lämnat katten Mitzy på djursjukhuset för operation mot urinsten.
* Stannat på Statoil vid Järva krog för att handla.
Det jag handlade var:
Latte stor 20,00
Grovbit sund och god 19,90
Lättmjölk 9,90
Lättyoghurt vanilj 9,90

vidare...
* Åkt hem och ätit frukost.
* Sovit.
* Väckts av veterinären som ringde och sa att operationen hade gått bra.
* Sovit lite till.
* Borstat tänderna.
* Åkt till djursjukhuset för att hämta Mitzy.
* Betalat 8060 kronor till djursjukhuset.

***VIKTIGT MEDDELANDE TILL ALLA SOM JAG TRÄFFAR UTE PÅ KROGEN***
Den här månaden är det, mer än vanligt, heeeelt ok att bjuda mig på dricka ute på lokal.

* Åkt hem med kattskrället
* Städat lite
* Lagat köttbullar och makaroner.
* Ätit köttbullar och makaroner, med ketchup och juice till.
* Borstat tänderna.
* Åkt till jobbet.



Kommentarer
Ullis

Ta bort Mitzy ur inlägget och du har min dag. Nu ska jag spela fotboll.
Puss

2007-07-26 @ 17:52:29
URL: http://ullis.bloggagratis.se
T

Stille dag på jobben?

2007-07-26 @ 18:56:13
Anonym

haha, det här var roligt! :)

2012-05-14 @ 18:23:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0