Elden

Gårdagen började uruselt. Noll timmars nattsömn, sura miner och tjafs.
Resten av dagen var bara ett stort enda orosmoln.

Kvällen inleddes med tårar, gick vidare till kramar och avslutades briljant med Lars Winnerbäck-konsert.
Tack vare min snälla kompis kunde vi gå på konserten.

I dag bakar jag överraskningstårta till hjärtat. Han fyllde ju år i går, men ikväll kommer mina föräldrar och då ska det minsann smaskas tårta.

Ska i detta nu ge mig i väg för promenad med Linda. Hon har ringt och försökt förhala och ställa in två gånger under förmiddagen men jag stod på mig. Och hon ska vara min slavdrivare... tss...

Lite bilder från mobilen:

image127
Nöjd efter konserten

image128
Gästpass, såklart.

image129
Hjärtat i sin födelsedagspresent. Ja, koftan alltså.


image132
Fröken T i baktagen.


image130
Chokladmarängtårta i ugnen. Det färdiga resultatet redovisas senare.

image131
Lunch.


Kommentarer
kerstin

neeej.. inte chokladmarängtårta! VILL HA! GE HIT!

2007-11-23 @ 15:01:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0