Födelsedagspresent

På torsdag, om två dagar, fyller hjärtat år.
Och jag har inte köpt någon present ännu.
Jag har ingen aning om vad jag ska ge honom heller.

Jag frågade vad han önskar sig, men han önskar sig aldrig något speciellt.
Han sa en grej, en svart v-ringad tröja.
Men jag vet inte hur många tröjor jag har köpt under de här snart 9 åren.

Jag vill ju ge honom något speciellt och extra. Eftersom han är en speciell och extra person.
Något som visar hur mycket jag älskar honom och hur mycket han betyder för mig.
Ingen random-grej.

Men vad ska jag hitta på? Tips mottages tacksamt i kommentarsfältet.

Och kom inte dragandes med en överraskningsdag. Det provade jag förra året och det blev totalt floppartat.
Dagen började med att vi skulle gå på stan och han skulle få shoppa vilka kläder han ville och jag skulle betala kalaset.
Han hittade ingenting.
Efter det skulle vi gå och bada och mysa på centralbadet. Men det var så mycket folk så vi skulle inte hinna med det innan vår bordsreservation. Flopp igen och vi fick åka hem och duscha i stället.
Efter det hade vi bord på restaurang. Det var väl det enda som inte sket sig.
Så, överraskningsdag blir det inte. Den floppen har jag redan provat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0