Från mobilen

Jobbar hela helgen, så värst mycket smaskiga partyhistorier blir det inte.
Bjuckar på lite bilder från mobilen i stället. Lite från tidigare synder, lite från gårdagens "Idol" och lite från dagens utflykt.
Hepp!

image113
Gulliga jobbarkompisen Sofia, den dagen hennes mössa försvann spårlöst efter ett besök på Tacobar.

image114
Två slitna hjältar efter Halloweenfesten. I bakgrunden vårt hus och min lila cykel som har punka.

image115
Jag på Idol i går. Lägg märke till ljusglorian ovanför mitt huvud.

image116
Kamera-Hasse och söta Bella.

image117
Olle, the photographer

image118
Idoljuryn som sitter och surar under skylten.

image119
Peter Jihde i 70-talsmundering.

image120
Badrumsskåpet och jag.

image122
Mitzy the cat!

image123
Ögon. (Hade kunnat vara Idol-Amanda, eller hur? Det slog mig nu...)

image124
Pussmun

image125
På väg hem från Norrköping med Sven vid ratten.

image126
Kolla Ullis, vi har också vinter!


Kommentarer
Secret admirer

Mmm, den där pussmunnen vill man ju gärna prova. Ser fantastisk ut.

2007-11-11 @ 21:13:19
Ullis

Häääärligt!!!!

2007-11-16 @ 13:28:34
URL: http://ullis.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0