Hektisk vecka

Jag inser, nu när jag funderar att jag har hela veckan uppbokad.
Jobb i morgon kväll också.
På onsdag ska jag hinna ta en snabbträff med gulliga Sara och så måste jag träna också. Fettet ska bort till semestern i januari! Min kompis Linda, som är ett spinningfreak, rekommenderade spinning 3-4 ggr i veckan för att få fason på valkarna. 3-4 ggr i veckan! Jag som hatar spinning.
Men, jag kanske kan kompromissa med lite annan träning och härda ut. Det är bara sju veckor till jag åker.
Dessutom är det fotbollsmatch på onsdag. Den är ju ett måste.

På torsdag förmodligen en tur på stan. Hjärtat fyller år och på kvällen ska vi förhoppningsvis gå på Lars Winnerbäck. Jag drar i mina trådar för att det ska gå i lås.

På fredag fika och långpromenad med Linda (slavdrivaren nämnd här ovan) och på kvällen kommer mamma och pappa2 och firar hjärtat. Jag har redan förvarnat dem att Idol kommer att vara på.

På lördag kommer pappa1 med sin sambo Barbara och hennes dotter Karolina från Malmö.
Jag vet inte riktigt vad de vill hitta på än, men vi ska i alla fall ut och äta på kvällen. Kanske ska jag dra med Karolina ut på stan en sväng sen och svira lite. Så kan gamlingarna chilla på hotellrummet. Så får det nog bli.
På söndag blir det väl familjeaktivitet eftersom de inte åker hem förrän på kvällen.
Fast vi skulle behöva gå på lite visningar också.

Och så ska jag ju som sagt träna varje dag. Det har jag lovat Linda.


Kommentarer
Ullis

Vad läser jag? ska du på match??? och jag viiiiiill verkligen se den.

2007-11-20 @ 15:00:01
URL: http://ullis.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0