Inköpslista

Det här är vad jag behöver köpa till min garderob inom snar framtid:

Gråa strumbyxor för att variera med de svarta.
Svart supersöt tyllkjol som jag såg på Gina Tricot
Varm jacka! Har spanat in en fining till dunjacka, lite figursydd sådär. 999 kronor. Det får man nog punga ut med för en varm sak.
Några snygga vardagströjor.

Jag är ledig onsdag -söndag. Kanske ska utnyttja de dagarna till lite shopping...
Det var superlängesen jag gick på stan, och Urban outfitters har jag inte varit på på flera månader.
Ja, så får det bli.

Edit: Ett orange nagellack kommer också att få slinka ner i shoppingpåsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0