Skrattfest

I Åsas fantasiska blogg hittar jag en länk till Saltmannen.
I avsaknaden av roliga jobbarkompisar blev det min räddning.

Låttexter som folk har tolkat fel. Väldigt roligt.
Favoriten hittills (har bara hunnit till B) är:

"Freestyler" Bombfunk MC´s

Riktiga texten var:
Yeah straight from the top of my dome

Men jag sjöng:
Cheese-scrape from the top of my dong

Övriga kommentarer:
Finnarnas practical joke är avslöjat! Cheese-scrape (ost-skrap) från toppen av min... Riktigt otäck låttext om jag får säga det själv...

Skrattfest!

Nu ska jag gå och köpa mjölk så att jag kan dricka kaffe och förbereda lasagne innan promenaden med Helena.



Kommentarer
åsa

Visst är det kul???
finns en engelsk variant också: http://www.kissthisguy.com/

2007-11-05 @ 16:18:37
URL: http://pumpkine.blogg,se
Mini

Cissi sjöng "jag kan alltid trycka smör" när texten egentligen var "jag är alltid tryggast när" i Kents låt Kräm. Det är nog en av de roligaste felsjungningarna tycker jag.

2007-11-06 @ 10:36:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0