Sömntuta

Sova, det är nånting jag är bra på. I alla fall när jag väl har somnat.
I natt kunde jag inte somna som vanligt efter jobbet. Och eftersom jag bara hade ätit en måltid på hela dagen av olika anledningar låg magen och skrek efter mat. Inte lätt att sova då.
Gick upp vid nio och åt en macka.

Sen sov jag sött till klockan kvart över ett! Jeez, var tog den här dagen vägen.
Det är redan mörkt ute och jag sitter här i morgonrock nyss uppstigen.

Bäst att jag tar tag i det där nu.
Måste få på mig lite kläder och få i mig något i magen. Sen sporta ner till Solna C för att hitta en present till hjärtat eftersom jag tänkte att han skulle få den på morgonen i morgon.
Surt att han börjar klockan sju bara. Men jag har bokat ett träningspass klockan sju i morgon bitt. Tänkte att det är lika bra så att jag vänder om dygnet.

Efter presentshopping blir det matlagning, sen spinning klockan sex.

Åh, får lite ångest över att dagen redan är över nästan. Måste skynda skynda nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0