Tess Tensta?

Det finns en kille som heter Adam Tensta som släpper skiva i dagarna och som är i ropet. Alla snackar om honom och det är ett jävla hallå.

Nu har inte jag tänkt att släppa någon skiva, men det känns ändå som om det här med Tensta inte är så långt borta.
Jag menar, jag är ju snart bostadslös, och trots idogt annonserande och mailande i mina olika nätverk är det inte direkt så att lägenheterna haglar över oss.
Kanske blir jag en Tensta-bo till slut. Det är väl där det finns lägenheter.


Kommentarer
Ullis

Det är ju Adde som gjort musiken :o) till både "They wanna know" och My Cool

2007-11-29 @ 09:29:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0