Är det klippt nu?

Nästa vecka ska jag ÄNTLIGEN klippa mig.
Eftersom min frisör har varit på bröllopsresa har jag fått vänta ohälsosamt länge på att fixa till det där slitna fulblonda trasslet som kallas hår.
Färgen har jag redan bestämt, den ska gå åt det honungsblonda hållet nu när det är höst och allt.
Men längden då?
Jag är fullständigt övertygad om att behålla längden.
Men så förra helgen kläckte hjärtat ur sig att jag skulle vara jättesnygg i lite kortare, typ en längre bob.
Provade idén på lite andra personer som alla intygade att det skulle vara jättesnyggt.
Men då! Jag gillar ju mitt långa hår.
Jag har sparat så jäkla länge nu för att få det så här. Och jag vet att om jag skulle klippa mig nu skulle jag aldrig få så här långt igen.
Samtidigt som jag är lite sugen på en förändring så vet jag att jag skulle ångra mig och gråta över håret om jag väl klippte det.
Jag är lite rädd för att jag ska låta mig övertalas.
Min frisör tjatar alltid om att jag skulle vara så snygg i kortare hår. Tänk om jag faller för trycket?
Vad tycker ni?
Långt eller kort?


Kommentarer
ullis

Jag har snaggat av mig allt och kan väl inte säga att jag är übernöjd...

2007-10-02 @ 17:12:19
URL: http://ullis.bloggagratis.se
Fon Jorsling

Kortkort! Det kan bli grymt coolt!!

2007-10-03 @ 10:37:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0