Dagens hatobjekt

Det är är Martina Thun.
Hon är programledare i Morgonpasset i P3.
Jag tycker väldigt illa om Martina Thun.

image89
Foto: SR

Nej, jag har inte träffat henne. Så mitt dislike är enbart baserat på det eviga kacklandet och ordbajsandet jag hör i radio varje morgon.
Hon lyckas förstöra ett helt program med sina moppsiga och dryga uppsyn.
Framförallt verkar hon så förbannat stuckup.

Så gott som varje dag kommer något föraktande eller fördömmande ur hennes lilla mun. Jag vet inte hur många gånger de senaste veckorna som hon har sagt något fördömande om kvällstidningar eller annan media.
I morse var det något annat som jag just nu inte kommer ihåg.
Jo, just det. Det var något om Stureplan och Alex Schulman och någon intervju som hon störde sig på.

Kan människan bara inte hålla käften? Tror hon på allvar att hon är så jävla mycket bättre än alla andra att hon har rätt att sitta där och vara märkvärdig? Jag fattar uppritkigt inte vad hennes problem är. Kanske har hon fått för lite kärlek och måste därför vara sur och bitter.
Vad vet jag.

Skönt är i alla fall att det är fler som tycker som jag. Googlar man på hennes namn får man upp flera länkar på folk som inte heller gillar Martina Thun. Uppfriskande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0