Intressant läsning

På facebook kan man betygsätta sina vänner. Alltså har även mina vänner betygsatt mig.
Hmm, mina vänner? Ja just det.

Jag kan läsa mig till att jag i mitt nätverk rankas som den fjärde nördigaste, med ett genomsnittsbetyg på 7 av 10. Tack för den.
Jag är den nionde mest ambitiösa med ett snitt på 6. Av någon anledning tror folk att jag är en bra musiker eftersom jag hamnar på plats tre.
Tredje plats är jag även på när det kommer till vänlighet, vilket gläder mig. Där är snittbetyget 10.
Jag är lite halvhipp sådär, på plats 6. Det är ju ändå inte alla som tar sig in på topp tio liksom. Snittet där var i allafall 9. så lite hipp tycker alltså folk att jag är.
Modekoll likaså, plats nr 6.

Jag är den näst mest sympatiska och trevliga. Där får jag toppbetyg, 10 poäng.
Lojal verkar jag också vara, precis som utåt.
Jag är lite lagom skandalös, plats 9.
Däremot toppar jag listan på "nicest" vilket väl får ses som en bra sak.

Jaha, och hur ska jag analysera och tolka allt detta?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0