Men va fan!

Okej svenska folket, det är dags för ett helt jävla allvarligt snack.
Patrizia ut ur Idol. What's that liksom.
Hon är ju värsta coola, sköna, goa, duktiga tjejen. Visst, sen kanske det var ett tråkigt låtval i går, men hon är ju grym! När hon sjöng "Hurt" i kvalet knäckte hon stenhårt.

Alltså, jag har inget emot Sam. Jag gillar honom också. Han är supergullig och hela den biten. Och faktiskt, han berömde min frisyr häromdagen när jag hade varit hos frisören. Bara en sån sak. Jag är ju väldigt svag för smicker.
Men det har inte med det att göra. Fan, Patrizia är ju hur bra som helst.
Nej, det här är inte förlåtligt. Inte alls.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0