Skön start på dagen

Äntligen!
För en gångs skull tog jag mig upp i skaplig tid för att ta en morgonpromenad.
Hjärtat drog upp mig ur sängen och jag blinkade, blinkade, blinkade med mina trötta ögon mot honom.
Helst av allt ville jag bara lägga mig ner och somna om, men träningskläderna åkte på och ut i den svarta oktobermorgonen gick jag.
Det var fantastiskt skönt att ta en promenad medan det ljusnade och jag fick se Råsunda vakna.

Sen hem till en god mysfrukost och en dusch.
Med mycket mer energi än om jag skulle legat kvar i sängen alldeles för länge.
Och kanske innebär det att jag är lite trött i kväll så att jag somnar innan midnatt, utan att ligga och snurra i sängen 75 varv.

image88

Mysfrukost.


Kommentarer
Little darling

mums :)

2007-10-16 @ 12:21:59
URL: http://littledarling.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0