Stöd Ullis-kampanjen!

Jo, jag vet - det är en hel del välgörenhetskampanjer just nu.
Det är rosa bandet som är jätteviktigt och bra och det är Världens barn under oktober och det är säkert en massa annat viktigt som är jättebra.
Men just nu vill jag att ni inriktar er på en sak. Kampanjen för Ullis bloggs överlevnad.

Det har kommit till min kännedom att min vän Ullis tänker lägga ner sin blogg. Orsaken sägs vara brist på inspiration och att hon känner att hon inte längre skriver roliga inlägg.
Därför tänker jag masskampanja för att hon ska ända sig.
Kan ni snälla gå in på hennes blogg och skriva i kommentarsfältet att hon ska fortsätta.
Man behöver ju liksom inte vara rolig jämt.

Kom igen, nu gör vi det här! Tillsammans är vi starka! Tillsammans kan vi rädda Ullis blogg!


Kommentarer
Ullis

Tack, vad gullig du är :0), goda nyheter. Jag har hittat kameran, tar med mig kortläsaren från jobbet ich tankar över bilderna ikväll.
Puss och kram skumbanan :)

2007-10-08 @ 15:25:30
URL: http://ullis.bloggagratis.se
Fröken T

Det är inte bara för din skull, det är i eget intresse också. Jag gillar att läsa din blogg, och vill inte att du ska sluta skriva.
Fan så strålande med kameran! Åh jag blir så happy! Jag vill ha ALLA bilder. Puss!

2007-10-08 @ 15:30:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0