Festen!

TV4:s stora höstbaluns i går var jättetrevlig! Och i dag är jag jättetrött!

Ska försöka återge kvällen.

Började med piff hemma hos kollegan Lars. Fick en bacardi razz i handen ganska snart när vi kommit dit, skönt.
Sen väntade vi in Lars fru Frida och kollegan Elin, därefter en taxi till Cirkus på Djurgården.

Superschysst och lyxig fest. Massa champagne, massa vin och god mat.
Shirley Clamp, söta Erik Segerstedt (jo som ni kanske minns var han ju min favorit i Idol förra året) och Danny som tillsammans körde sina låtar på piano och gitarr och såklart sötnosen Mums Mums Zelmerlöw som sjöng Cara Mia till allas (kanske främst kvinnornas) förtjusning. Som grande finale dök arkarna upp och körde en fyra fem låtar.
Enligt uppgift ska även Ola Salo vanan trogen ha visat snorren senare på kvällskvisten, det var dock något jag missade.

Det var trerätters middag vid runda bord. Vid mitt bord hade jag Lars, Frida, Elin, gulliga och nyförlovade Martin Lidberg och Cissi Ehrling, Tony Irving, supergulliga Let's Danceprojektledaren Karin Stjärne, några TV4-chefer och en sportkille från fotbollskanalen.

Efter middagen blev den dans och full fart tills vakterna kastade ut oss, typ.

Just nu är jag inte så sugen på att dricka rödvin i kväll, men i kväll är det i alla fall vinklubb hemma hos Frida.
Och i morgon dop kl 13 - i LEKSAND  av alla ställen - och sen inflyttningsfest hos brorsan i Gävle.
Jisses, jag kommer att vara död på söndag.


Kommentarer
Kerstin

Låter som du hade en helkväll! Fattar dock inte det där med att vissa män vill visa snoppen på fyllan. Kommer ihåg vissa incidenter på kamenski bland annat..

2007-09-07 @ 18:16:25
Kerstin

Om du har vägarna förbi sandviken imorgon på väg mellan leksand och gävle är du hjärtligt välkommen på fika. Är uppe och hälsar på en sväng förstår du.

2007-09-07 @ 18:18:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0