Got some serious shopping to do

Ja jag vet att det inte riktigt passar ihop med föregående inlägg om ekonomiångest.
Men vissa saker bara MÅSTE man göra. I det här fallet shoppa.

Min ensamma helg ska ägnas åt träning, shopping och singstarfest.
Det jag behöver på shoppingfronten är
* några snygga pumps
* höstskort/stövlar
* långa handskar, helst i skinn
* en riktigt varm jacka, typ stoooor dunjacka.

Den sistnämnda är det ju verkligen ingen brådska med. Den kan jag ta senare.

Sen måste jag boka in en tid för klippning. Min frisör är för tillfället på smekmånad, men borde komma hem snart.
Då jäklar ska håret fixas. Funderar på en lite mörkare blond ton, typ honungsblond. Tänker att det kan vara fint på hösten.
Min frisör är sugen på att klippa mig kort, men det kommer han inte att gå igenom. Längden ska behållas - basta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0