Idolandet

Jaha, så var ännu en direktsändning till ända.
Två av fem kvällar är alltså avklarade.
Jag kommer att spy på idol by the end of the week.

Tjejorna var i alla fall väldigt väldigt bra i dag.
Mest gillade jag Patrizia som knäckte, coola Amanda, Rihannakopian Gathania och Marie Picasso.
Kände för Anastasia också, jag gillar henne. Bra att hon fick vara kvar.

I och med att Särla åkte i kväll så har de två jag tyckte var sämst åkt ut och spelet kan börja. Det finns några namn till som enligt mig lika gärna kan få åka hem, och om det blir som jag vill så kommer årets lineup att bli grym.

Nu är det sovdags.
I morgon - finlunch på Teatergrillen med en av Sveriges trevligaste pressisar och sen  - taramtamtam.... idoldirektsändning.
Vilken rafflande vecka.


Kommentarer
Ulllis

Jag ska på Römppödans i Tärendö ikväll. Det känns mkt rafflande även det. En kvinna som ville dra dit sina söner som var "i passande ålder" Yiaiks....

2007-09-26 @ 17:40:48
URL: http://ullis.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0