Idolifierad

Min värld just nu består av Idol.
Det är helt galet.
Fem kvällar den här veckan göra jag direktsändning från Idolstudion. I dag är nr 4.
Det är faktiskt ganska krävande. Det är som fem schlager eller allsångskvällar på raken.
Jag kommer att vara död i helgen.

Inte bara finns idol med mig vaken tid. Även på natten gör det sig påmint.
För det första kan jag inte somna förrän typ 5 på morgonen eftersom man är uppe i varv.
För det andra drömmer jag om idol när jag väl lyckas somna.
Natten till i går drömde jag att jag var på dejt med Daniel Breitholtz. Bara en sån sak.
I natt drömde jag att jag åkte bil med Knut  - som körde. Ödets ironi för att använda Knuts egna ord.
Har ni ingen aning vad jag snackar om, läs den här artikeln som jag har författat.

Nu bär det strax i väg till studion igen för ett nytt idolspektakel. Snart kan jag bli inventarie i den där studion.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0