Jag hatar Facebook

Fy fan vad jag hatar Facebook!
Det är förödande.
Nej inte på det sättet som ni tror.
Det är förödande för min blogg.

Och nej, det är inte det att jag nu för tiden tillbringar all min tid på Facebook och därför inte har tid att skriva på bloggen som det är förödande.
Det är förödande för att mina vänner och andra läsare tillbringar så jävla mycket tid på Facebook att de inte har tid att gå in och läsa min blogg.
Tänkte att det skulle lösas genom att länka till min blogg på min Facebooksida så att alla loosers som hänger där hela dagarna ser när jag har skrivit ett nytt inlägg.
Tror ni det funkar? Nej.
Vem är det förresten jag adresserar när jag skriver "ni"? Vad ska de ens vara bra för, att slänga ut en fråga?
Jag skriver ju för blinda ögon, verkar det som.

Åh, det känns mycket deprimerande.
Men jag fortsätter, tappert, att blogga vidare.
Om ni fortsätter att läsa bloggen i eftermiddag kommer ni att få läsa om organisk cola och mina största fiender just nu.
Vilka "ni" nu är.


Kommentarer
Ullis

Jag hatar FB för att jag inte fattar något. Blir bara stressad av alla grejer man tydligen kan lägga in. Förresten, vad är meldingar på norska? Stian skrev det, Jag savner dina meldingar eller ngt sånt.
Puss und bananas ;)

2007-09-04 @ 15:39:50
URL: http://ullis.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0