Meddelande till medelålders damen och maken Göran: Dra er ur!

Det här var tänkt att vara ett meddelande till ovan nämnda personer.
Att de ska dra sig ur budgivningen på lägenheten som ska bli min.

MEN, nu har det framkommit att det finns andra bovar i dramat. Jävla svartfötter rent ut sagt.
Bah! Merde! Fakk!

Såhär.
Vi var och kollade på en lya i söndags. En lya som jag verkligen verkligen ville ha. Den var liksom perfekt.
En hel hop folk var och kollade på den där lägenheten och enligt märklaren så var några andra också intresserade. Det berättade hon på omvisningen.
Jag fick också veta att en liten orm till medelålderskvinna vars namn är okänt och hennes man Göran, hade lagt ett första bud på 2,5 miljoner. Utgångsbudet var 2 250 000 kronor.
Troligtvis la de det budet för att skrämma bort folk.
Men vi lät oss inte skrämmas, men la oss på samma nivå för att leka lite.
Fler hade lagt sig på den nivån till att börja med.

Nu när jag tittar på internet ser jag att den har gått upp till 2,6. Och det är INTE ormen och Göran som har lagt det budet. Ha! Det kan de ha.
Bara för att de var så dumma och höjde lägenheten så mycket från första början så förtjänar de att inte få den.
Nu sätter jag mitt hopp till att det är någon trevlig och behövande som får lägenheten, eftersom jag inte kommer att få den.


Kommentarer
Ullis

Fan vad surt :( vilka hus var det? min kusin hade en lägenhet i de äldre med högt i tak längre ner mot villaområdena. Men de har nog sålt den redan eftersom de köpte en villa, ja i samma område då.

2007-09-05 @ 14:11:41
URL: http://ullis.bloggagratis.se
Fröken T

Den ligger längre ner på Råsundavägen, vid Näckrosen och filmstadion.

2007-09-05 @ 15:20:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0