Sura meloner

Åt just en fruktsallad som jag köpte i går, men inte åt och därför har legat i rumstemperatur sedan 18-tiden i går kväll.
Om Jocke Persson, min gamla kollega hade hört det hade han förmodligen gått i taket. Han är nämligen väldigt känslig med bästföredatum och sådant.
Me, jag bryr mig inte så mycket.
Har mjölken gått ut så smakar jag på den. Smakar den inte konstigt, ja då dricker jag den.
Det är väldigt sällan jag blir dålig. Blir jag dålig så kräks jag inte, utan ja, blir dålig på det andra sättet och då får man väl se det som en naturlig utrensning.
Följdaktligen dricker jag en youghurt som har legat i väskan i några timmar och jag äter en fruktsallad som inte har stått i kylen. Jag förvarar inte all frukt i kylen så jag tänker att va fan.
Men den där fruktsalladen smakade lite surt, måste jag medge.
Och just nu mår jag faktiskt lite illa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0