Trööööööött

Jag är sjukt seg i dag.
Det är alltid en omställning att börja jobba dag igen, det känns i kroppen.
Samtidigt har jag så sjukt mycket i mitt huvud att min lilla ADHD-hjärna håller på att koka över.
Jättemycket olika trådar till höger och vänster på jobbet.
Den där lägenheten från i går som gör sig påmind i mitt medvetande. VILL HA! Hjärtat har iaf kollat med banken om lånelöfte, men jag måste ju tänka att det troligtvis inte blir realitet att vi ens kommer att bjuda på den där lägenheten.
Men jag vill jag vill jag vill!

Mamma kommer på middag i dag och det stressar mig för jag vet inte vad jag ska göra och så känner jag att jag inte kan jobba över för mycket.
Och så facebook som lockar och pockar på uppmärksamhet, men som jag inte alls har tid för nu.
Måste sätta mig in i hur det funkar med allt. Har fått en massa konstiga requests. Vampyr, zombie, nåt med snusk - fattar nada.

Nu måste jag fortsätta jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0