Tröööött

Jag är så trött.
Har noll energi.
Jag har ingen lust över till någonting.
Känner mig seg på jobbet. Det känns som om jag inte presterar någonting och inte duger till någonting. Allting bara snurrar runt, runt, runt i huvudet.
Förmodligen för att jag känner mig så otrygg.
Börjar funderar över vad det är jag verkligen vill.
Jag älskar det här jobbet så förbannat mycket, men orkar jag verkligen slita ut mig själv som jag gör?
Är det värt det?
Hatar den här skitiga jävla brancshen med knivstickarfasoner.
Kanske ska jag bara lämna kvällstidningsträsket bakom mig och göra något annat.
Bli resereporter. Jobbar på en nyhetsbyrå.
Men then again, det är ju det här jag vill göra. Jag kan ju inte ge upp nu när jag gör det jag verkligen vill.
Kanske får jag inse att det inte är meningen att jag ska göra det här.
Att anledningen till att andra får tjänster i stället för mig, att andra får förlängda vikariat som jag tycker att jag borde ha, är för att jag inte är så duktig som jag kanske önskar att jag är.
Inte vet jag. Det är kaos i mitt huvud.


Kommentarer
åsa

You kick ass. Du vet du...

2007-09-25 @ 17:20:43
URL: http://pumpkine.blogg,se
Fröken T

Tack hjärtat. Du är allt för kind. Hoppas att allt är bra och att vi ses snart. Puss!

2007-09-26 @ 01:42:09
Kerstin

upp med peppen. du är ju bäst. och så är du ju snygg också.

2007-09-26 @ 23:59:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0