Cirkeln är sluten

I går när jag hörde Mariah Careys nya singel "Touch my body" på radion (nej, det var inte första gången jag hörde den) slog det mig att den låter precis som.... Mariah Carey. Det är liksom en exakt kopia på det hon har gjort de senaste åren.
Nej visst, det är inte "Dremlover" eller "Emotions" men det där r'n'b-iga som hon har gjor de senaste åren, sedan hon slet sig loss från Tommy Motola och började hänga med P Diddy och Jermaine Dupree och grabbarna.
När hon blev en "wigga" snarare än the all american dream girl next door.

Hur som helst. Det var vad jag tänkte.
När jag satt i taxin på väg hem från jobbet i natt spelade chauffören radio för mig. Och där var den. "Emotions".
Cirkeln är alltså, som man säger, sluten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0