Fjällen 2.0

Nej då, jag har inte retirerat in i vårdvala. Jag har varit i fjällen.
Jag har åkt skidor i snöstorm och dimma, druckit stor stark och jäger på Annorak och badad massa bastu.
Varit på afterski, sjungit i micken inför alla på afterskin (Run to the hills - Maiden. Jag blev tvingad av sångaren i bandet bara för att jag önskade låten.), och druckit massa jäger och minttu.
Sjungit singstar, trubadurat, druckit varm choklad med cointreu, åkt sittlift.
Druckit hot shot till frukost, badat mer bastu och åkte mer skidor.

Så. Med detta sagt förstår ni ju att jag inte har hunnit blogga.

I dag går flyttlasset till nya lägenheten som vi fick nycklarna till i går. Känns lite.... skumt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0