Livsöden - det nya svarta

För några år sedan blommade deckargenren för fullt.
Nu är det tydligen livsöden som gäller inom bokbranschen.
Självupplevda miserabla ting fläker ut sig på bokhyllorna och inte minst - på konkurrentens boksidor.
Varje söndag har de temat "böcker" på sina bonussida.
Och varenda jävla söndag är det en ny snyftarstory som ska avhandlas.
JAG BLIR SÅ TRÖTT!!! JAG ÄR SÅ LESS!!!

Snälla, snälla, snälla. Låt oss slippa fler jävla intervjuer med låtsasförfattare som tror att de är författare bara för att de har skrivit om sitt livsöde. Är det inte något pucko med tourettes så är det någon brud som har sålt sex eller en brud som ätit lyckopiller.
Jag orkar inte mer.
Det skrivs hur mycket andra böcker som helst. Vad är det för fel på dem?
Måste ni mata oss med den här jävla skiten?

Nej, nu är jag redo för nästa boom.
Och lagom tills min bok är färdigskriven kommer generationsromanen att vara het igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0