I stället för kokain

Ni som håller på med sådana där larviga saker som droger.
Ja, ni vet kokain, heroin, haschisch.
Sluta med det!
Jag har något mycket bättre. Mycket mycket bättre.

Det heter - tada! - nektarin.

Jag har överdoserat nektariner den senaste månaden och det är helt fantastiskt.
Det är sött, det är gott och ja - du blir beroende. Men du mår inte dåligt efteråt.
Prova, you won't regret it.

Förtydligande: När man läser inlägget kan det verka som om jag har testet droger. Det är fel. Jag har aldrig provat en enda drog, och har inga som helst intentioner att göra det. Jag tycker tvärtemot att knark är bajs och de som gör't - om än "bara" en lina på en fest då och då eller ett bloss hasch - är idioter. Det är därför jag proklamerar frukt i stället.


Kommentarer
Erik

Hur kan du veta att det är bättre om du bara provat det ena?



Jag har provat bägge och måste säga att allt har sina för och nackdelar. På tal om bajs så är väl det en av nackdelarna med att överdosera nektarin...

2008-08-21 @ 21:33:05
Fon Jorsling

Nu har senaste fixen från vår leverantör i Colombia kommit. Ska jag droppa av påsen på vanliga stället?

2008-08-26 @ 11:09:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0