Mamma mia!

Jag såg förresten (äntligen) Mamma Mia i går.
Söta jesus vilken bra film det var!
Jag trodde nog att jag skulle tycka att den var ok, men den var ju helt fantastisk.
Jag var så glad och bubblande när jag klev ut ur bion i gamla filmstaden. Så glad har jag inte blivit av en film på riktigt länge.

Lite överraskande var att Hjärtat också tyckte att filmen var jättebra. Jag liksom släpade med honom, och jag trodde nog inte att han var så nöjd över det. Men han tyckte också att den var superbra (vilket nog överraskade honom själv också).


Kommentarer
åsa

Fin mestadels men lite väl gapig emellanåt? Men gla' blev man i allafall.

2008-08-14 @ 11:41:22
Ylwa

Visst är den bra? Jag ska se den igen nästa vecka. Den är ju värsta glädjeinjektionen!

2008-08-15 @ 11:17:33
URL: http://ylwas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0